JOODS GRONINGEN
TICKETSERVICE
(bij evenementen)
Voorwaarden ticketservice
​Ticketservice | bij evenementen
-
Wij bieden voor sommige evenementen via Erfgoedpartners de service uw ticket(s) voor een evenement in Synagoge Groningen vooraf te boeken.
Ticket-voorwaarden
Ik heb tickets gekocht, maar niets ontvangen. Wat nu?
Controleer eerst of de tickets niet in uw spam of ongewenste post map terecht zijn gekomen. Als dat
niet het geval is en de betaling was wel succesvol (er is geld van uw rekening afgeschreven) kunt u
contact opnemen via tickets@erfgoedpartners.nl. Erfgoedpartners zal dan uw tickets (digitaal)
nasturen. Als dit niet op tijd lukt, kunt u gewoon naar de synagoge gaan. Laat daar het e-mail adres
noteren waarmee u de tickets besteld heeft.
Ik kan toch niet komen, kan ik mijn ticket retourneren?
Dit is helaas niet mogelijk.
Kan ik gekochte tickets ruilen voor een bezoek op een ander tijdstip?
Dit is helaas niet mogelijk.
Wanneer is Erfgoedpartners bereikbaar?
Erfgoedpartners houdt tijdens kantooruren (ma-vr 9:00-17:00) de mail in de gaten. Vanwege
beperkte aanwezigheid op het kantoor in verband met de corona-maatregelen zijn we tijdelijk
telefonisch niet bereikbaar. Berichten die we buiten kantooruren ontvangen behandelen we zo snel
mogelijk de volgende werkdag(en). Mocht een voorstelling of tijdslot in het weekend zijn en u heeft
geen tickets ontvangen, maar de betaling is wel gelukt (zie ook de eerste vraag op deze pagina), dan
kunt u gewoon naar de synagoge gaan. Laat bij binnenkomst uw gegevens noteren en de
daaropvolgende week wordt contact met u opgenomen.
Ik heb specifieke vragen over de tentoonstelling/synagoge/activiteit
Ontdek het op www.synagogegroningen.nl of stel uw vraag via het contactformulier op deze website.